poniedziałek, 3 marca 2014

Oscars 2014

Sukienka - Stardoll in the City, Callie's Picks, Kopertówka - Voile, Callie's Picks, Naszyjnik - Glamrus
Teraz powinienem iść spać, bo mam dzisiaj na 8.00 do szkoły. Ale nie idę spać, bo oglądam 86. galę rozdania Oscarów pierwszy raz na żywo! Mam wielką nadzieję, że moja ulubiona aktorka, Sandra Bullock dostanie nagrodę Oscara w kategorii "Najlepsza aktorka pierwszoplanowa" w filmie "Grawitacja". Jeszcze chciałbym napisać, że ta aktorka na wielkie wydarzenie założyła na sobie sukienkę Alexandra McQueen'a. Może i są lepsze sukienki, ale Sandra pięknie w niej wygląda, nieprawdaż? :) Na tę okazję popularny Jaruś fajw fajw postanowił zmajstrować przy wieczorowej sukience i jest niezwykle zadowolony z końcowego efektu. No dobra, z makijażu nie jestem zadowolony... :D 


7 komentarzy:

  1. "Jaruś fajw fajw" :)
    Piękna stylizacja, szkoda, że nie wygrałeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarek w roli Tsunade dostaje Oscara, publika oszalała z entuzjazmu!
    Oczywiście piękna kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!Dostajesz Oscara ża najlepszą stylkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. #LeoDidntLoseAnOscarAnOscarLostHim :P
    stylka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie :)
    Nie widzialysmy Grawitacji i lubimy Sandre, ale bylo nam obojetne kto wygra w rolach damskich. Za to trzymalysmy kciuki za Leosia :c
    Bullock fajnie wygladala, zakryla nogi i sukienka ja 'wydluzyla'. Nam spodobala sie najbardziej sukienki Blanchet, Jolie i Watson.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.