sobota, 1 marca 2014

I'm a desginer!

Miałem wielką ochotę stworzyć jakąś sukienkę, no i na górze macie efekt mojego projektu. Czasami uwielbiam uciekać od normalnych stylizacji i stworzyć coś niebanalnego (albo banalnego xD). Dzisiaj jest tak słonecznie, że może dzisiaj pojadę rowerem nad jeziorem. Trzeba uczcić pierwszy dzień słonecznego miesiąca, jakim jest marzec. Za niedługo będzie dużo zieleni, nie mogę się tego doczekać! ♥
+
W poprzednim poście nie dostałem 10 komentarzy, ale postanowiłem wynagrodzić 2 osób. Szczęśliwcami są lolosrebro oraz patrycja_2000. Wystawiłem dla Was niespodzianki w Starbazaarze. Gratulacje! ♥

8 komentarzy:

  1. U Ciebie jest słonecznie a u mnie pada deszcz :/
    Ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też słonecznie, nareszcie można ściągnąć zimowe kurtki, a założyć bluzy :)
    Bardzo pomysłowa stylizacja, ale zajęłabym płatki róż z głowy i dodałabym jakąś kopertówkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też słonko świeci jak latem:)Stylka świetna.Najlepsze buciki.Róże we włoskach ach jak romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce wyszło, jest moc. Tak jak koleżanka/kolega " :-)" uważam, że kwiatuszki na głowie są zbędne, nie wiem czy kopertówka jest konieczna. Bardzo ciekawy outfit!

    OdpowiedzUsuń
  5. No macie rację, kopertówka by się tutaj przydała. Dziękuję Wam bardzo za komentarze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie słoneczka nie ma :c Stylizacja bardzo ładna, taka romantyczna to jeszcze na walentynki ♥ A ja też lubię marzec, wiosna i moje urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ładnie Ci wyszło, nawet z pisaniem idzie Ci lepiej niż zazwyczaj. ;) propsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też słonko świeci :D Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.