sobota, 8 marca 2014

Modna Afganistanka

Na początek chciałbym serdecznie życzyć wszystkim kobietom dużo zdrowia, dużo szczęścia, dużo pomyślności, dużo radości na twarzy, dużo ciuchów, dużo kasy, dużo słodyczy, dużo % oraz spełnienia wielu marzeń z okazji Dnia Kobiet! ♥ :* 



Kurtka - Killah
Sukienka - PPQ 
Okulary -  Fashion Inc.
Torebka - Limited Edition
Gladiatorki - Limited Edition
Stylizacja jakoś mi się skojarzyła z Afganistanem, może głównie przez kurtkę, która jest związana ze stylem militarnym. Tak czy siak, jestem zadowolony ze stylizacji, bo uważam, że wszystko dopasowałem pięknie oraz kolorystycznie. Cieszę się, że w przyszłym tygodniu będą rekolekcje i plan lekcji w tych dniach wygląda nieźle, ponieważ nie będzie ani j.polskiego, ani matematyki. Będę miał święty spokój z ciężkimi przedmiotami. Teraz idę oglądać anime i seriale. Właśnie niedawno była premiera nowego serialu CW - Star Crossed. Zacząłem oglądać ten serial, ponieważ tam występuje aktor z 90210 (jeden z moich ulubionych amerykańskich seriali) - Matt Lanter. Dla mnie ten serial nieźle się zaczyna. Dobra, koniec pisania. Dziękuję za uwagę i życzę Wam miłego weekendu! :) 

9 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna, ale zmieniłabym torebkę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nowy, ulubiony serial i chwała ci za to.
    Jak dla mnie wspomniana wyżej torebka świetnie tu pasuje, ogólnie stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) Zazdroszczę torebki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniusio :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylka, kocham gladiatorki, mam takie czarne ^.^ XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahahah, biała Afganistanka - rzadko spotykany widok :D
    Stylka fajniusia, dzięki za życzonka!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.