niedziela, 16 lutego 2014

Valentine's Day Outfit

 Kurtka - Chanel Tribute
Spódnica - Archive
Pasek - Pretty n' Love
Kopertówka - Limited Edition 
Buty - Voile Holiday Botique 
Tak, wiem, że Walentynki były przedwczoraj, ale pomysł na walentynkową stylizację miałem wczoraj. Szczerze mówiąc, jestem naprawdę zadowolony, że w końcu zrobiłem wykonałem look z czerwoną kurtką od Chanel. Może niektórym nie spodobać się ten strój, ale ja mam ostatnio fazę na zrobienie outfitów z dziwnymi rzeczami np. tutaj użyłem niezłą kurtkę z bufiastymi rękawami. Chciałbym podziękować Wiktorii za wyróżnienie mojej stylizacji na Ciekawszym Stardollu oraz tajemniczym wielbicielkom za miłe wierszyki oraz pozdrowienia na Uzależnionych. Naprawdę mi się zrobiło miło i słodko! :) ♥
+
Jak pod tym postem zobaczę 10 komentarzy, to będzie niespodzianka dla 5 wylosowanych osób! ♥

5 komentarzy:

Wyraź śmiało swoją opinię.