poniedziałek, 20 stycznia 2014

Queen Of The Gas Station

Za zdjęcie dziękuję bardzo koralina2346! ♥
Kamizelka jako futro - Bonjour Bizou, Sukienka - 2xLimited Edition, Voile, Okulary - Bonjour Bizou, Broszka - Tingeling, Torebka - Dolce&Gabbana Tribute, Buty - Pretty n' Love

Hej, kochani ludziska! W końcu mam ferie zimowe, ja jako Ślązak, chciałbym pozdrowić innych, którzy będą mieli zasłużony (lub nie) odpoczynek dopiero później. Dzisiaj miałem bardzo fajne spotkanie z  fajną, kochaną oraz utalentowaną osobą ze Stardolla! ♥
W konkursie Walka Stylistów nie chciałem zrobić prostą stylizację, czy tą, którą ludzie już widzieli wcześniej wiele razy, to postanowiłem wykazać się oryginalnością i zrobić z białej kamizelki niezłe futro. Mimo iż przegrałem tę walkę, jestem naprawdę zadowolony z efektu ;) 
Co tam u Was słychać? Macie teraz ferie czy dopiero później? Jak będziecie spędzać ten czas? Co myślicie o tej stylizacji? :) 

7 komentarzy:

  1. Dzięki za pozdrowienia :____:
    Jak już mówiłam, cudowna i oryginalna stylka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja!Miłych ferii

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna ^.^ tylko nie wiem po co ta mini kurtka przy prawej rece xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ze stylka jest super i bardzo dobrze - nie przejmuj sie, tym razem Ci sie uda! :D Tylko ubranie masz straszne, te body...

    Farciarz z tymi ferjami
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog!)Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.