sobota, 25 stycznia 2014

Queens


Płaszcz - Limited Edition
Koszulka z królową Elżbietą II- Fudge
Spódnica - Archive (od Eweliny!)
Ozdoba na głowę - Killah
Naszyjnik - MSW'13

Co myślicie o wczorajszej kolekcji Limited Edition, która się pojawiła w nocy? :D Mi się średnio spodobała, bo kupiłem tylko 6 rzeczy i jestem zadowolony z zakupu. Może jeszcze zakupię wnętrze, jak się pojawi w Suite Shop. W dzisiejszym poście pokazuję Wam stylizację z koszulką, na której widzimy królową Elżbietę II. Fajny wizerunek, nieprawdaż? Sam przyznaję, że outift mi nieźle wyszedł. Za kilka godzin jadę w góry do babci, tam będzie dużo śniegu! Nie mogę się doczekać! 
Miłego weekendu! :D 

9 komentarzy:

  1. Queen jaruś LV.
    Kupiłeś 6 rzeczy, bo na więcej ci nie starczyło sd.
    Stylizacja jest bardzo ładna, oryginalny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i może jeszcze kupiłbym kopertówkę w zebrę, ale niestety przegapiłem ją :c

      Usuń
  2. LE jak LE, stanowczo bardziej wolimy tribute różnego rodzaju, choc i tak kupiłyśmy 4 rzeczy; w sumie to chciałybyśmy oprócz kurtki, 2 x topów i butów jeszcze spódniczkę, ale mimo, że od razu weszłyśmy na kompa... już jej nie było.
    Stylizacja świetna, bardzo fajnie połączyłeś bluzkę i spódnicę. Super wyszło!

    Udanego wyjazdu Kociaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, LE to drogie dziadostwo :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłam ! Mam gdzieś LE hehe :p stylka ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Le nie dla mnie, zdecydowanie wolę Antidote <3
    A stylizacja fajna, czekam na kolejne :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę oderwać wzroku, piękne kolorki :*

    Ciacho ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy genialne rzeczy z LE! ^^
    Stylka piękna, cudowna :D

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.