poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowy rok, nowa twarz!


Sukienka - Bonjour Bizou (Dziękuję _Jaga_ za świąteczny prezent ♥)
Naszyjnik jako ozdoba - Callie's Picks
Kopertówka - Givenchy Tribute
Bransoletka - DvF Tribute
Buty - Yves Saint Laurent Tribute
Pewnie kilka dni temu większość osób zauważyła nową zmianę na mojej twarzy. W zasadzie to zostały tylko zmienione oczy, ale najważniejsze, że już nie mam fishface (rybiej japy), którą miałem przez bardzo długi czas. Za makijaż naprawdę dziękuję Patrycji, idealna makijażystka! ♥ 

11 komentarzy:

  1. No świetna twarz! :o
    Oczywiście makijaż i stylizacja również :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylka, zwł. sukienka fajnie się prezentuje.
    Twarz ładna, ale tamta też była fajna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się dowartościowana. Jak siostra pozwoli mi w końcu narysować na sobie kreski i mi to wyjdzie, może zostanę w przyszłości makijażystką. Nauczę się koreańskiego, pojadę do Korei Południowej i będę malowała np. SHINee. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja.
    Rybia japka też była fajna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana twarzy na lepsze, stylizacja banalna.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.