środa, 1 stycznia 2014

Kac Stardoll

Hej, hej, hej! Witam Was w roku 2014! Jak tam minął wasz Sylwester? Czy jest ktoś, kto zaliczył niezłą glebę jak Jaruś z powyższego obrazka? Przyznać się! :D 
Ja nieźle się bawiłem u kuzyna oglądając TVN oraz MTV (Warshaw Shore, co to jest? XD). Wróciłem około 04.00 i wstałem o 14.00. Dzisiaj nie potrafię zabrać się do nauki, jakoś tak mi się nie chce, a jutro mam szkołę. Czy ktoś z Was idzie do szkoły dopiero za tydzień? Jeśli znajdą się takie osoby, to zazdroszczę Wam cholernie! Na szczęście będę miał ferie zimowe 23 stycznia. ;) Miłej nocy! :) 

11 komentarzy:

  1. Też oglądałam Warsaw Shore, ale do 6 rano, zasnęłam gdzieś ok. 7 i wstałam o 12, nie jest źle 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym ja miała taką drzemkę to bym od razu padła.

      Usuń
  2. Piotrek ale ty jesteś szalony. A te warsaw shore źle na ciebie działa, tak samo jak szampan xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę zabalowałeś sobie. Chyba zaczynasz ferie wtedy, kiedy ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. KRZYCZ TRYBSON!
    Wprawdzie nic nie piłam, ale i tak się czuję jak zdechła. Oglądałam 3 metry nad niebem, grałam w lola, oglądałam sylwester z polsatem i patrzyłam się na fajerwerki. Yay.
    Wkurzyłyśmy się z przyjaciółką, że nie obgadałyśmy Sylwestra i stwierdziłyśmy, że jesteśmy strasznymi "noł lajfami" i za rok mamy robić. Także muszę jej założyć konto na lolu, włączyć polsat i znów obejrzeć film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i te "yolo" na oknie mnie rozwala xd

      Usuń
    2. Hahaha, mój kuzyn też grał w lola, a ja wtedy byłem na stardollu. Dobrze, że wziąłem lapka na wszelki wypadek. :D
      A za rok mam zamiar spędzić sylwester w gronie znajomych, a nie w domu :D

      Usuń
  5. dobry pomysł z tym zdjęciem.
    wiem że u mnie w okolicach ida dopiero 7go niektorzy, moja szkola jutro idzie ale mama pozwoliła zrobić sobie wolne, szcześciara ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buahhaaha, więc Piotruś teraz w szkole? :D
    A my dopiero 7! Ferie za to 27, więc fajnie, bo jeśli idziemy dopiero 7, 21 jest za wcześnie... i będziemy Ciebie męczyć, jak Tobie się skończą xD
    Fajny screen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wyglądam rano.
    Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.