niedziela, 1 września 2013

The Last Day of Holiday

Bluzka - Frankie Morello Tribute
Spodenki - Elle
Torebka - Gucci Tribute
Bransoletka - PPQ
Buty - Decades
 
Dokładnie tydzień temu wróciłem z Międzyzdrojów. Ogólnie tam był ZAJEBIŚCIE i jestem nadal zadowolony, że tam pojechałem! :) Imprezy ze starszymi, opalanko, kąpanko, chodzenie w mieście, jazda na rowerze do Świnoujścia, wszystko zajebiście! Nigdy nie zapomnę o tym i o znajomych! ♥
A przez ostatni tydzień wakacji ogólnie leniuchowałem, zarabiałem zaległości w oglądaniu tego, co kocham, czyli anime i Pretty Little Liars. Najnowszy odcinek tego serialu był świetny, a zarazem szokujący i nie mogę się doczekać 22 października, będzie halloweenowy odcinek PLL! 
Nie mogę się doczekać jutra! Rozpoczęcie w nowej szkole z nową klasą! Nadal nie mogę uwierzyć, że jestem licealistą! :) 
Życzę Wam dużo fajnych znajomych i wiele sukcesów w nauce!
Oby ten rok szkolny był udany! ;) 

8 komentarzy:

  1. Międzyzdroi, tam było*, nadrabiałem* ;)
    a że idziesz do liceum to nie ma co się tak cieszyć, nawet nie masz pojęcia jak ciężko jest w liceum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lepiej mi nie poprawiaj. Ty masz błąd, nie ja. Międzyzdroje jest liczbą mnogą, a reszta to dzięki, pisałem na szybko c:

      A co do bycia licealistą, to nie wiem, ale przynajmniej cieszę się, że mam zajebistą klasę! :D

      Usuń
  2. Huhu, jak ladniusio :>

    Mowilam, ze sie ciesze, bo Ci sie podobalo, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię cię w tej fryzurze :c

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.