niedziela, 29 września 2013

I'm still alive!

Blazer - ELLE
Koszulka - Pretty n' Love
Spódnica - Stylein
Pasek - Limited Edition
Torebka - Versus Tribute
Balerinki - Archive
Tak jak napisałem w tytule, JA JESZCZE ŻYJĘ! :)
Wow, 28 dni mnie nie było na tym blogu. Dużo rzeczy się działało w moim życiu. Już miesiąc chodzę do liceum i mi się tam strasznie podoba. Jest nawet lepsze od gimnazjum. Poznałem dużo fajnych znajomych i często z nimi się spotykam, co mnie to strasznie cieszy. Kartkówki i sprawdziany nie są zapowiedziane tak na okrągło tak jak było w gimnazjum, po prostu tak spokojnie. Otrzęsiny za niedługo, mam śmiać się czy raczej płakać? :D 
Jutro nowy odcinek 2 Broke Girls, pierwszy odcinek nowego sezonu 2BG jest taki zajebisty, że co sekundę się uśmiałem. Żyje się tylko raz - YOLO! :D 
No i pokazuję Wam stylizację, która została zrobiona w pierwszym tygodniu szkoły. Kolorystyka outfitu mi się podoba. Nie wiem, co by jeszcze pisać..., a, postaram się dodać częściej stylizacje (w połowie możecie to uznać jako sarkazm)! :D  

8 komentarzy:

  1. Pfff a ten zamiast sie uczyć... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska stylizacja leniuszku :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawaj chociaż jeden post w tygodniu

      Usuń
  3. Dodawaj częściej stylizacje, brakuje mi postów na Hariboho :c

    Ta jest boska :D Uwielbiam tą spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :DD A teraz do nauki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jesteś 2 lata starszy, to byś nam powiedział jak tam rozszerzenie humanistyczne w 2 gim :D

    Ciesz się z otrzęsin, ale też bój trochę :)
    Super stylka... tylko dodawaj częściej posty x.x

    OdpowiedzUsuń
  6. I want thats skirt! Damn, look so good.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.