sobota, 10 sierpnia 2013

Multicolor Dress


Bluzka - Limited Edition
Sukienka - Antidote
Naszyjnik - Antidote
Buty - Decade of the Teens
 
Od kilku tygodni nie mam ani weny, ani energii, żeby zrobić świetny outfit. Ogólnie na Stardoll nic nie robię. Ooo tak, moje lenistwo już jest na poziomie legendy! ;)
Dzisiaj byłem w wielkim centrum handlowym i kupiłem kilka letnich ciuchów i jestem bardzo zadowolony z zakupów. Od jutra włączam się w tryb wakacyjny na 2 tygodnie, będę odpoczywał, podróżował, plażował, kąpał, próbował uniknąć opalania, fotografował, jadał, pił, imprezował, śmiał, poznawał nowych znajomych z liceum itd.
KIERUNEK ----> MIĘDZYZDROJE ♥


8 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja :D
    Miłej podróży :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj sobie ;D No, a stylizacja fajna jak zwykle, nie będę się rozpisywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, i życzę miłej podróży.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się chłopaku, baw!
    Wyrwij jakąś gorącą laskę :D
    Stylka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja na bogato xd
    Co do wakacji no to udanej zabawy życzę no i szybko wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, kolorowa stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam już, że śliczna, więc nie będę się już rozpisywać. ; )

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.