środa, 17 lipca 2013

Crazy Holiday


Bluzka - Givenchy Tribute
Sukienka - Pretty n' Love
Kopertówka - Noname
Bransoletka - Nelly.cm
Buty - Decades
Ojajej, znowu zrobiłem sobie przerwę od dodawania stylizacji na tym blogu. Przerwa ta zajęła ponad 2 tygodni. Czy ja w tym czasie, kiedy nie zajmowałem się blogiem coś zrobiłem poza komputerem? Oczywiście! Złożyłem dokumenty w liceum, ponieważ dostałem się do klasy humanistycznej i mam w sumie fajną klasę. Jeździłem codziennie ze znajomymi na rowerze do ośrodka wypoczynkowego, jakim jest duży park z wielkim jeziorem. Pomyśleliśmy sobie, żebyśmy poszli na kajaki, oczywiście się zgodziłem i to był mój pierwszy raz. Na szczęście nie spadłem z kajaku gdzieś na środku jeziora, ale jak czas minął i oczywiście musiałem spaść wraz z kajakiem jak chciałem wysiadać, na szczęście to się wydarzyło przy przystani! Musiałem odlewać wody z kajaka przez 10 minut i  fajnie, że jakiś ratownik mi pomógł przy tym. Wczoraj byłem w Krakowie z przyjaciółką i było wspaniale, nie wspominając o mojej wściekłości podczas biegu na pociąg jak się dowiedziałem, że zamiast ulgowego biletu, dostałem normalny. :D A coś zrobiłem w domu? Oczywiście! Oglądałem codziennie różne anime (teraz jestem na Karneval) oraz amerykańskie seriale. Jak zawsze, u mnie lenistwo jest na 1 miejscu. Dobra, dobra, dodaję moją starą stylizację z nowym wyglądem dollki. Już nie jest ruda, ale na pewno za kilka miesięcy znów powróci do tego wglądu :) 

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja! :D
    Teraz dziwnie patrzy się na twoją doll, przyzwyczaiłam się do rudego :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy raz brzmi dwuznacznie o:

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę od przyszłego roku iść do LO o profilu humanistycznym. Na początku mi się wszystko ze sobą zlewało ale jak ekran postawiłam pod innym kontem było już okej. xDD Podoba mi się, ale nie wiem czy ubrałabym tak moją doll. Jak dla mnie jest całkiem spoko. :3
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega leń, dwa tygodnie to sporo czasu C:

    Boska stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. *Hello :) I want to mecome a media partner with your blog :) my blog : ModelTendance.blogspot.fr
    contact me on stardoll : kitty-chaanel

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie opisałeś te 2 tygodnie. Co do stylizacji - fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna twarz. *_* Leniuchu zamiast oglądać pewnie godzinami telewizję napisałbyś coś! ;p

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.