sobota, 29 czerwca 2013

First Day of Holiday


Kurtka - Apres Ski
Marynarka - Archive
Koszulka - Top Model
Spodnie - Decades
Pasek - Apres Ski
Kopertówka - DvF Tribute
Okulary - Spectacular
Buty - Pretty n' Love

Pierwszy dzień wakacji spędziłem w miarę spoko. Na początku miałem iść na Dni Miasta, ale jakoś odechciało mi się i postanowiłem pojeździć na rowerze z moim kolegą. I nie żałuję, miałem niezły ubaw z nim jak zawsze. Jutro na pewno idę na koncert Myslovitz, który będzie w Dniu Miasta. Nie przyjdę tam, żeby posłuchać, bo wiecie doskonale, że ja w ogóle nie słucham muzyki, tylko dla znajomych! :) 
Plany na wakacje? Wyjazd nad morze Bałtyckie (kolonia) do Międzyzdroi w drugiej połowie sierpnia. Nie mogę się doczekać tego wyjazdu! :)
A co do stylizacji, to specjalnie stworzyłem outfit, który miał idealnie pasować do świetnego wnętrza zainspirowanego pokazem domu mody Chanel. 
No i chciałbym bardzo podziękować Anicie (MyMelisaWhite), Marcie (martunia29) i kilku znajomym za życzenia i prezenty z okazji moich dzisiejszych imienin! ♥
A Wy jak spędziliście początek wakacji? Gadajcie! :) 

8 komentarzy:

  1. Ja też pamiętałam o twoich imieninach, pff xd

    Pięknie, jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj pierwsze co zrobiłam, to pofarbowałam włosy :3


    Stylizacja cudna Piotrusiu :*


    Nie ma za co :****

    OdpowiedzUsuń
  3. O, masz imieniny? To wszystkiego najlepszego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i udanego wyjazdu życzę ;)
    Bardzo mi się podoba stylizacja, ale jak dla mnie lepiej bez okularów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja cudowna <3
    Ja w pierwszy dzień wakacji nudziłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja! Uwielbiam niebieski i biały :D

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.