piątek, 28 czerwca 2013

Bye, bye school!

Sukienka - Antidote
Naszyjnik - Glamrus
Kokardka - Noname
Torebka - Chanel Tribute
Bransoletka - Fallen Angel
Buty - Hot Buys Weekly
No i ostatni raz wyszedłem z gimnazjum jako uczeń, bo być może odwiedzę tę szkołę, by pogadać z niektórymi nauczycielami czy z kochaną wychowawczynią, która mnie ciągle wspierała przez te wspólne 3 lata. Na pewno nigdy nie zapomnę takich chwil! Na początku myślałem, że nie będzie mi troszkę smutno, jednak się myliłem. Jak zobaczyłem niektóre dziewczyny, które strasznie płakały. mi też się chciało płakać. Ale z drugiej strony bardzo się cieszę, że mamy tak jakby "zaplanowany" spacer, który odbędzie się dopiero we wrześniu. Właśnie, nie chwaliłem się złymi wynikami z egzaminów. Najlepiej mi poszło z j.angielskiego i j.polskiego (o dziwo!). Najsłabiej z matmy, to wiadomo! :D 
J.ang podstawowy - 98%
J.ang rozszerzony - 93%
J.polski - 81%
Przyrodnicze - 68%
Historia i Wos - 67%
Matematyka - 48%
Dzisiaj złożyłem papiery w liceum i prawdopodobnie będę w One Direction, czyli klasie 1D ;)
Po zakończeniu roku szkolnego poszedłem z grupką z klasy na pizzerię. Pizza była bardzo dobra.Nie zapomnę bardzo śmiesznej sytuacji, w której moja koleżanka się wykazała  "talentem" matematycznym" i przez jej były problemy, że nawet inni ludzie się gapili i śmiali z nas jak my hejtowaliśmy i śmialiśmy się nawzajem na temat kasy ;) 
Stylizacja idealna na taką okazję jak zakończenie roku szkolnego. 
No i dziękuję wszystkim za te wspólne 3 lata! :)
Skończyliście gimnazjum? Gdzie idziecie po nim? Pochwalcie się ;D


15 komentarzy:

  1. Ja jeszcze rok w moim ukochanym gimnazjum ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie przyjmą to na mat-fiz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci powodzenia. W życiu bym nie poszedł na taki profil :D

      Usuń
    2. Po Twoich wynikach wnioskuję, że jesteś humanistą. U mnie jest inaczej, bo mam wszystko na takim samym poziomie, ale wymarzyłam sobie zawód architekta.

      Usuń
    3. Mam tak samo, z egzaminów wszystkie wyniki miałam powyżej 90%, ale jednak nie czuję się humanistką. Zdecydowanie wolę przedmioty ścisłe i to z nimi wiążę przyszłość. Też myślałam o architekturze, ale wiele może się jeszcze zmienić :)

      Piotrek, z takim stylem pisania to powodzenia na humanie. Nie chcę się czepiać, ale ciężko mi się czyta Twoje posty :D

      VenusVirgin

      Usuń
  3. Z moją klasą najlepszy był "wielki przytulas" i oczywiście ładna gleba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie był gigantyczny przytulas! :>

      Usuń
    2. 20-15 osób xd a co do szkoły to idziesz do klasy humanistycznej?

      Usuń
  4. Żegnaj one direction :cccc
    Głupia zdałam do drugiej klasy :DDD


    Śliczna stylizacja Piotrusiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie!
    My za rok 3 gimnazjum, ale nie wiemy, czy isc potem na humana... a moze na mat-geo?
    xD
    Ale Ty to wiesz!
    Mamy nadzieje, ze sie dobrze bawiles ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo złe te wyniki z gimnazjalnych, u nas prawie nikt takich nie miał, bo wszyscy mieli na to wyrąbane, bo i tak nikt na to nie patrzy. jest niż, biorą wszystkich.

    Klasy ID nie są fajne. w gimnazjum bylam w B i klasa była znacznie lepsza, nie polecam.
    I Cieszę się że przyjmujesz cudowne rady i zmazałeś ta czerwoną szminkę, teraz jest ładna twarz ;) stylizacja lepsza na lewo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, idealnie pasuje do niej ta fryzura, której strasznie Ci zazdroszczę. Ja też właśnie skończyłam gimnazjum i na szczęście egzaminy poszły mi bardzo dobrze i jestem zadowolona z wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędzę jeszcze dwa lata w gimnazjum, świetne wyniki :D
    Fajny tytuł posta, ooo taaak... :> "Do zobaczenia za dwa miesiące" :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacje i dobre wyniki!:) Ja nie mam nawet się czym pochwalić, takiego egzaminu jak Wy nie pisałam, ale idę teraz do liceum. Szkoda mi klasy, ale co poradzić:)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.