wtorek, 7 maja 2013

Spring Outfit + Nowy nagłówek

Blazer - Archive
Bluzka - Pretty n' Love
Spodnie - Killah 
Wianek - Pretty n' Love
Kopertówka - Young Hollywood
Buty - Pretty n' Love
Po wielu miesiącach przygotowań do następnego sakramentu, w końcu dzisiaj zstąpiłem do bierzmowania i przyjąłem 3 imię, Łukasz. Teraz będzie mi brakować znajomych z mojej grupy, no i oczywiście animatorki. Mam nadzieję, że kiedyś z nimi się spotkam przez przypadek :)
Po bierzmowaniu świętowałem tę okazję z rodzinką jedząc bardzo pyszną pizzę :)
Dobra, dobra, koniec gadania o moim jakże niesamowitym przygodzie z sakramentem. 
Pewnie większość osób zauważyła nowy nagłówek, który gości od wczoraj. Zauważyłem tego chłopaka na jakimś nagłówku, który był w ankiecie na SiM. Nie ukrywam, że bardzo się cieszyłem, jak ten nagłówek nie zajął 1 miejsca i postanowiłem poprosić graficzkę SuperNicol0001 o tego chłopaka wraz z kotkiem na bluzie. Jest bardzo świetny i zakochałem się od pierwszego wejrzenia :)
Wylosuję jedną osobę, która napisze ciekawy komentarz, dostanie 10 sd!

A jak Wam się podoba? Piszcie! :)


25 komentarzy:

  1. Nagłówek genialny, a stylizacja ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś? Nie chwaliles sie kociaku! :*
    gratulujemy!
    Naglowek jest mega, kot ma super okulary - ogolem fajnie to wyglada.
    Ladnie, ale gryzie nam sie torba :3

    OdpowiedzUsuń
  3. I nagłówek, i stylizacja świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Jaki świetny nagłówek!
    No i stylizacja :)
    Ten kot jest cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny nagłówek! Stylizacja bardzo mi się podoba! Ja jeszcze nie wiem, jakie imię przyjmę na bierzmowanie, jeszcze mam czas!


    misslock-nike

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem hejtera kot najlepszy z całego nagłówka. I jakie ty masz drugie imię dobry człowieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślałaś przypadkiem, jak powstał mój stardollowy nick? T_T

      Usuń
    2. Czy ty wymagasz ode mnie używania mózgu?

      Usuń
    3. Za rok będziesz musiała użyć pierwszy krok co do używania mózgu :P

      Usuń
    4. pff! Dzisiejszą maturę z matmy zdałam na samych zamkniętych xP Poodejrzanie łatwa była.

      Usuń
    5. Ej, no weź ty. Jak Kofi mi pokazała arkusz do matury, na początku matury zadania były banalne, takie tam wzięte z gimnazjalnej książki, a w późniejszych stronach, to łohohohhohoh XD

      Usuń
    6. Czy ja wiem? Tykałam tylko zamknięte otwartych mi się nie chciało czytać xD ale 18/25 zrobiłam. Z czego części rzeczy jeszcze nie miałam i po prostu zostawiałam puste.

      Usuń
  7. nagłówek fajny, stylizacja zwyczajna, całkiem fajna, propsuję że nie spieprzyłes dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja sie zastanawiałam nad twiom avkiem xD
    Nagłówek ładny, lemonki *.*
    Stylka też ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem czemu nie wygrałam na sim ... bo ktoś mi źle życzył :P

    Pozdrawiam Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zastanawiam, po co dałem na twój nagłówek drugi głos, skoro tak bardzo chciałem wziąć? XD

      Usuń
    2. może dlatego że Ci się podobał ? hehe

      Usuń
  10. kurde ale fajne ;D śmiesznie byłoby siebie zobaczyc na takim obrazku hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! I want to be your blog´s partner!

    Doll: Klarine
    Blog: StyleBook-Stardoll.blogspot.com

    (If you accept, please tell me in my GB. Thank you)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Baaaaaaaaaardzo, bardzo ciekawy komentarzy, nie ma co ;d

      Usuń
  13. very seksi stylka, a nagłówek taki o, ale kot fajny ;d

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.