poniedziałek, 20 maja 2013

Boyfriend


Blazer - noname
Koszulka - Nelly.com
Spodnie - Archive
Kopertówka - Limited Edition
Buty- AmyClaire
Na początku chcę Wam bardzo podziękować za gigantyczną statystykę poprzedniego posta! Ostatni post ma (jak na razie) 134 wejść! Dla mnie to naprawdę ogromna liczba jak na takiego bloga z 220 obserwatorami! Chciałbym, żeby były tyle komentarzy to co wejście, ale to tylko pomarzyć mogę, heh ;) 
A co do stylizacji, to coś ostatnio zaczynam połączyć luz z elegancją, to taki fajny mieszany styl. Blazer do boyfriendsów? Jak najbardziej jestem na tak! *.* 
W przyszłym tygodniu mam zamiar stworzyć fajną atrakcję na tym blogu, ale nie wiem, czy będę w stanie zrealizować ją, bo mam dużo obowiązków m.in. przygotowanie do festiwalu szkolnego, malowanie 4 rysunków, nauki do sprawdzianów i kartkówek. Jak widać, po egzaminach nie dają nam w ogóle spokoju, a przecież obiecali, hah :) 

10 komentarzy:

  1. Nam też po egzaminach nie dają spokoju, a jest tak ciepło... dwór wzywa ;D. Stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tamtym roku po egzaminach miałam totalny luz, może kilka spr/kar na krzyż by nauczyciele mieli z czego oceny wystawić na koniec, ale końcówkę gimbazy wspominam bardzo dobrze :3


    Stylizacja bardzo mi się podoba c:


    OdpowiedzUsuń
  3. nawet ładnie, poprawiasz się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bejbi aj lajk it <3
    Sol gif mi sam mor!
    Ol, jes aj lajk it :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie mam tych spodni, śliczne są C:
    Ja mam egzaminy za dwa lata dopiero ;>
    Śliczna stylka :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.