czwartek, 2 maja 2013

Minimalism

Koszulka - It Girls
Spódnica - PPQ
Tatuaż - Evil Panda
Kopertówka - Bonjour Bizou 
Okulary - Special Offer
Buty - Young Hollywood
Drugi dzień Majówki. Jak ja uwielbiam mieć wolne dni po męczących rzeczy, tym razem odpoczywam po egzaminach. Przed wczoraj byłem w górach i było tam strasznie słonecznie, wczoraj wróciłem i teraz jest tak strasznie ponuro. Nienawidzę słuchać jak deszcze stukają o parapet, nawet jak mam zamknięte okno. Jeśli pogoda się polepszy, może jutro wybiorę się na zakupy :) 
Kupiłem tatuaż za 30 sd i nie chciałem, żeby wiecznie leżał w szafie, więc wykorzystałem go do minimalistycznej stylizacji ;)

6 komentarzy:

  1. Ładna. Taka lekka.
    Nie lubię deszczu :c

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie leje i leje i przestać nie chce ;/
    Ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary odpadają, stylizacja może być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odgłos deszczu!
    Zwłaszcza na poddaszu... od tego jest lepszy tylko taniec w ulewie, haha.
    Fajny tatuaż c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, ten mega naglowek, o ktory sie pytales :*
      cudnie!

      Usuń
  5. kurczę, jak ja dawno nie grałam w stardoll ;O

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.