czwartek, 25 kwietnia 2013

Kolejne egzaminy ZALICZONE

Róża - Limited Edition
Sukienka - PPQ
Torebka - Decades
Bransoletka - Voile
Buty - Milionaire Manson Fashion
Kolejna stylizacja na kolejne egzaminy. Wczoraj pisałem z przyrodniczego i z matematyki. Na przyrodniczym egzaminie mi poszło spoko, na pewno będę miał lepszy wynik niż z próbnego egzaminu, bo wczoraj oglądałem odpowiedzi i mi wyszło, że mam około 5 błędów! A z matmy, to tak sobie. Początek testu łatwy, ale w następnych stronach to tak sobie. Coś tam pisałem i mam nadzieje, że dobrze ;) 
Dzisiaj był angielski, strasznie banalny! Z podstawowego to na stówę będę miał więcej niż 35 na 40 pkt, a z rozszerzonego gdzieś około 30 pkt. Wiec jestem troszkę zadowolony z tego caaaałego koszmaru. Dlaczego troszkę? Bo nie wiem jak mi wyszło z charakterystyką z polskiego. 
A jak Wam poszło na egzaminach? Piszcie! :)


7 komentarzy:

  1. Wy, nowa podstawa macie przesrane c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, 5 błędów?
    Hardcore!
    A za rok na 90% startujemy w konkursie z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będę taki hojny, dodam 10% i już będziecie miały start! :D

      Usuń
    2. W takim razie musimy brać się do ćwiczeń, haha.
      Aaa, zły Ty!
      Znowu nie napisałyśmy nic o stylce, a jest fajnie ;)

      Usuń
  3. No to fajnie, że 'troszkę' cieszysz się z wyników :D Może charakterystyka nie poszła Ci aż tak źle, jak myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylka średnia, ale wreszcie podoba mi się twarz. i makijaż ładnie do niej wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.