poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Turquoise Me


Kurtka - Original Future
Koszulka - It Girls
Sukienka - It Girls
Kopertówka - Decades
Buty - Young Hollywood
Jak wam się spodobała nowa kolekcja z meblami LE DECOR? Mi się strasznie spodobały 4 wnętrza, ale kupiłem tylko 3. Jeszcze kupiłem wszystkie czaszki, znak Yolo, flaminga, wstążkę, złotą komodę, drzewo z aminowanymi kwiatkami, złotego jednorożca, lampę i wazonika z kwiatkiem. Jestem ogólnie zadowolony z zakupów i jak najszybciej chciałem wykonać stylizację, która będzie idealnie pasować do nowego wnętrza o kolorze turkusowym!
Trzecioklasiści! Za niedługo będziemy w koszmarze, który będzie trwać 3 DNI! Ciekawy jestem, czy dam sobie radę z tymi egzaminami. Najbardziej się obawiam egzaminu z przyrodniczego. Jutro są z j.polskiego i historii i WOSU. Tych przedmiotów się nie boję. Historia to dla mnie banał, a j.polski to tak sobie. Muszę się troszkę nauczyć, jak napisać rozprawkę i takie tam. 
No to życzę uczniom klasy III i siebie POWODZENIA! :)



5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za testy :*
    Ładna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka fajna, testy pisałam w tamtym roku więc wiesz...

    Życzę powodzenia, na pewno po miesięcznej nauce dasz radę :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro masz lajtowy dzień mistrzu, bo wiemy, że daty i historia to coś co opanowałeś przed testami w pełni :)
    Na polskim też dasz radę - nie zapomnij o akapitach!
    Trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. egzaminy gimnazjalne... co to jest xD

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.