czwartek, 18 kwietnia 2013

Fruit Lady

 
Bluzka - Versus Tribute
Sukienka - Bonjour Bizou
Pasek - Special Offer
Torebka - Gucci Tribute
Okulary - Special Offer
Buty - Moschino Tribute

W końcu się doczekaliśmy wiosny, a dokładnie LETNIEJ WIOSNY! Aż strach myśleć, że tydzień temu paradowaliśmy w grubych kurtkach, a teraz możemy wychodzić z domu bez cienkiego sweterka! Sezon na basen, bieganie, jazdę na rowerze,  gry w koszykówkę UWAŻAM ZA OTWARTY! ♥
Jak ja nienawidzę takiego wydarzenia, które będą się odbywać w przyszłym tygodniu. Tak! Mowa o egzaminach gimnazjalnych! Martwię się, że mogę pisać kiepsko z przyrodniczego i z matmy. Z angielskim nie mam problemu, tak samo jak z historią i (O DZIWO!) z j.polskim. Z 2 ostatnich przedmiotów z próbnych egzaminów dostałem po 22 pkt. Garnitur na taką okazję jest gotowy, jestem bardzo zadowolony z  białej koszuli z czarnym kołnierzem! :)
A co do stylizacji, to zrobiła moja najlepsza koleżanka (Kircia!). Dziękuję Ci bardzo za tą stylizację i dzięki Tobie teraz mam kolorową wenę! :)
Teraz lecę oglądać Death Note, a następnie Naruto, a później 2 Broke Girls. A po tym będę zajmować się fizyką ;)



11 komentarzy:

  1. Wiem, jestem taka wspaniała prawda? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wszystkich dziedzinach jesteś wspaniała! :D

      Usuń
    2. Powiedz to mojej matematyczce ;>

      Usuń
    3. Tak myślałam że to nie Twoje dzieło, bo jest idealne.
      Gratuluję miśku, świetna stylizacja ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za egzaminy!
    Piotruś ogląda Death Note? Ja niedawno zaczęłam. Wciągnęło mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja! Ty też oglądasz anime? To super! Będę miał komu polecić kolejne anime! *.*

      Usuń
    2. Wiesz wszyscy o tym mówią to i ja zaczęłam ;) A notatnik śmierci na początek! ;D

      Usuń
    3. Death Note, klasyk konieczny do obejrzenia.

      Usuń
  3. Fajnie.
    Ale chyba od fizyki trzeba zacząć, co? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już mówiłam to Twoja najlepsza stylizacja od miesięcy !!!

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.