wtorek, 23 kwietnia 2013

Pierwszy egzamin ZALICZONY

Koszulki - Moschino Tribute, Heidi Klum by Jordache
Spódnica z baskinką - WOTW
Bransoletka - Voile Holiday Botique
Kopertówka - DvF Holiday Teibute
Buty by McQueen - Archive

Pierwszy egzamin ZALICZONY! 
Egzamin z historii i WOS-u troszkę łatwy. Niektóre pytanie były troszkę trudne np. prawie wszyscy mieli problem z obrazkiem powstania, a większość osób zaznaczyło styczniowe, bo ŚNIEG! A ja nawet nie zauważyłem tego śniegu, bardzo mnie zaciekawił las (nie pytajcie mnie, dlaczego). No i po 10 min przemyśleniu zaznaczyłem listopadowe i armię. Jestem pewny, że miałem źle z judaizmem. Bo zaznaczyłem świeczniki i jakąś książkę.  Teraz następny egzamin z j.polskiego. Początek testu łaaatwy, przewodnim tematem była odwaga. Nawet na początku testu byłem gotowy napisać rozprawkę i jak już byłem na ostatniej stronie, ROZCZAROWAŁEM SIĘ! Ostatnim zadaniem było napisanie charakterystyki bohatera, który wykazał się odwagą. Ja w tym przypadku opisałem Harrego Pottera, na początku chciałem opisać Starego człowieka i morze, ale niestety, zapomniałem imienia starego. 
Ach, te 3 lata przy rozprawkach, to normalnie strata czasu ;D
A dzisiejsza stylizacja to specjalnie na egzaminy ;)


8 komentarzy:

  1. I tak dostaniesz same 6! :D
    Jutro tez sobie poradzisz, tylko nie panikuj i mysl racjonalnie!
    Powodzenia Słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss, zapomnialam napisac o stylce, choc i tak znasz moja opinie :)
      Jest bardzo fajnie i razi 'inteligencja'.

      Usuń
  2. Powodzenia na dzisiejszym egzaminie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że na końcu mieliście charakterystykę na humanie, masakra, a wszyscy liczyli na rozprawkę xd
    Stylka ładna, elegancka.
    Powodzenia dzisiaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)
    Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylcia bardzo fajna ale mogłeś dodać jeszcze jakiś żółty akcent.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.