czwartek, 11 kwietnia 2013

Purple Jacket & Dot Pants

Futro - DvF Tribute
Bluzka - It Girls
Spodnie - Red Carpet
Okulary - PPQ
Kopertówka - Special Offer
Buty - Velvet Orchid

Ojajej, ostatniego posta napisałem 2 kwietnia, to długo mnie tutaj nie było. To wszystko przez mojego lenistwa, którego nie da się pokonać. Do lenistwa dołączam ciągłe oglądanie anime. Teraz pozwólcie mi pisać o nowej kolekcji LE. Cóż, jestem bardzo zadowolony z zakupów, które zrobiła moja koleżanka (Kircia, dziękuję Ci bardzo!). Gdyby nie ona, nie miałbym ani kurtki, ani rozkloszowaną spódnicę. Niestety, nie zdążyła kupić miętowe czy czarne szpilki. Mam taką nadzieję, że mogę je znaleźć w bazarku, ale to dopiero gdzieś w wakacjach. Pochwalę jeszcze, że z tej kolekcji mam 11 ciuchów. MOIM JEDYNYM MINUSEM JEST BRAK WNĘTRZA! :c
Jutro będzie piątek! Jutro będzie weekend do odpoczywania od męczącego przygotowania do egzaminów! :D

8 komentarzy:

Wyraź śmiało swoją opinię.