piątek, 9 listopada 2012

Well, That It's Weekend


Futro - Archive
Kurtka - Bonjour Bizou
Koszulka - Mr.
Spodnie - Fallen Angel
Lenonki - Bonjour Bizou
Pasek - noname
Torba - Versus Tribute
Buty - Fudge

Znasz to uczucie jak skończysz ostatnią lekcję i krzyczysz, że jest WEEKEND? :D
 Cholernie już mam dosyć szkoły, z drugiej strony jestem bardzo zadowolony z ocen ze sprawdzianów i kartkówek, ale z testów diagnozujących to już... kiepsko. Dobra, zaraz lecę robić babeczki z budyniem, a później oglądać nowy odcinek 90210! :3
Prawie bym zapomniał. Chciałem podziękować Zuzi za pożyczenie tej futrzanej kamizelki. :)
Życze Wam miłego weekendu. ;)
       

18 komentarzy:

  1. OO, to Piotrek babeczki potrafi robić. Ciekawy zestaw (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy w końcu opowiesz nam o swoim wypadku? ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyjmuję głupich i niepotrzebnych komentarzy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A piszcie to co chcecie, dzieciaki :))

      Usuń
    2. Jeśli chcecie mnie tak ostro wkurzyć to coś wam nie idzie.

      Usuń
    3. ale my tylko prosimy zebys opowiedzial nam o wypadku

      Usuń
    4. Nie wiem o co się spinasz, nie ma się czego wstydzić

      Usuń
    5. Miałem wypadek? dzięki za info, ta informacja odmieniła moje życie

      Usuń
  4. I like this post so much: wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.