poniedziałek, 12 listopada 2012

No Title


Kapelusz - Bonjour Bizou
Okulary - Spectacular
Kamizelki - Bonjour Bizou, ELLE
Koszulka - Mr.
Naszyjnik - StarDesign Jewelryby Mr.Piotrek
Spodnie - Fudge
Bransoletka - Avril Lavigne Black Star
Buty - Mis XV

Przed chwilą znów skończyłem oglądać nowy odcinek 90210. Nie mogę się doczekać zemsty mojej ulubionej bohaterki, czyli Naomi na przyjacielu Maxa :3 Zemsty są takie fajne i słodkie, hah :D
Dzisiejszy dzień zaliczam do troszkę udanego, ponieważ w końcu nauczyłem się jak obliczyć reakcję spalania. Ostatnio na kartkówce z chemii napisałem tylko nazwy (3 sposoby) i dostałem jeeeeedynkę.
Chciałem wykorzystać tą kamizelkę HB ze sklepu Bonjour Bizou, którą znalazłem w bazarku za 150 sm. Postanowiłem połączyć z białą koszulką, dodać świetne lenonki i naszyjnik z czaszką, który słabo widać z daleka.

3 komentarze:

Wyraź śmiało swoją opinię.