poniedziałek, 5 listopada 2012

Best Friend From UK


Marynarka - Elizabeth&James
Koszulka - Bonjour Bizou
Spodnie - Evil Panda
Lenonki - Beastly
Kopertówka - Mr.
Buty - Mis XV
W końcu mi się udało kombinować z tą marynarką, żeby ciekawie leżała na męskiej doll.  Poprawiłem troszkę w ukochanym Paincie. :D  
Dzisiejsza pogoda jest beznadziejna. Rano strasznie lało, że przyszedłem do szkoły cały mokry... Mam nadzieje, że jutro nie będzie taka sama pogoda jak dziś.
Teraz idę się uczyć matematykę na jutrzejszy test... T_T

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    A ja mam jutro poprawę z matematyki -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanYM paincie!
    Powodzenia na teście! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawkę i nie dzięki za powodzenia. Bardzo dobrze mi poszło na sprawdzianie, chociaż wg mnie. :D

      Usuń
    2. Już pisałeś! Nie zauważyłam daty, wybacz. Z jakiego tematu był? :D

      Usuń
  3. woow , ale fajne : D
    ohh nie lubie matmy ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Masz styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. well, i don't understand much of your writting, but you have some interesting blog :D
    wanna follow each other? :)
    let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kraciaste spodnie!!!! super, poza tym świetne ilustracje

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.