sobota, 6 października 2012

Elf On The Catwalk At Alexander McQueen


Sukienka by Alexander McQueen - Voile
Rękawy - Perfect Day
Paski - Perfect Day
Spódnica - Limited Edition
Buty - Decades, Rio

To już jest 200-tny post na tym blogu!  Ja wraz z Wiczą zaczęliśmy dodawać od listopada 2011, od jakiegoś czasu Wiktoria zrezygnowała z redaktorstwa, to zostałem sam dając radę. :D. Na początku dodawałem strasznie mało notatek, a teraz dodaje częściej notki,  dobrze mi idzie. :D Kolejna stylizacja z piękną sukienką projektowaną przez tego samego projektanta Alexandra McQueen, znalazłem ją w bazarku za 43 sd to kupiłem od razu, przecież 43 sd to nie nie jest aż tak drogo. Jestem zadowolony z tej stylizacji! :D

26 komentarzy:

  1. Ty to jesteś hardcorowy koksu z tym bazarem *__*

    HAHA.

    Fajna stylizacja, bardzo oryginalna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jest prawdziwy poziom, a nie to co się dzieje na np. Mentalle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? bo ja tu nie widzę żadnego poziomu.
      A i twarz brzydka.

      Usuń
    2. Ha ha?
      Nie żeby coś, ale TO naprawdę JEST POZIOM.

      Usuń
    3. Nie chciałbym ciebie obrazić, ale twój blogasek nie ma w ogóle świeżych notek i na tym polega brak poziomu. ;) (do Tynki)

      Usuń
    4. zależy o którym blogu mówisz.

      Usuń
    5. Jeśli chcesz szczerze skomentować to proszę, żebyś nie waliła głupoty. Bo w taki sposób właśnie pokazujesz swoją idiotyczność level 1000. :)

      Usuń
    6. Bo to śmieszne. Bo wcale nie maż wyższego poziomu blogiem niż mentalle. A twarz jest po prostu BRZYDKA. NIGDY MI SIĘ NIE PODOBAŁA.

      CO TU JEST IDIOTYCZNEGO SIĘ PYTAM?

      Usuń
    7. W twoim zachowaniu jest idiotyczne. Wcześniej napisałaś, że nie widzisz w ogóle żadnego poziomu, a teraz piszesz, że nie mam wyższego poziomu niż Mentalle.

      Lepiej by było, żeby się nie odzywała. Nie lubię głupich spamów. :)

      Usuń
    8. Z tym poziomem to napisała wieczko6, a nie Piotrek, a ty zaraz się do niego czepiasz...

      Usuń
    9. Mi bardziej chodziło o całą kompozycje (nie tylko stylizacje, ale i tło), fajne wykorzystanie tych listków na głowie. Prawdziwa kreatywność i myślenie o całości, a nie o samych ubraniach.
      Właśnie tego brakuje mi w nowym Mentalle (samo w sobie jest spoko, ale już nie wnosi tyle). Kiedyś właśnie tak tam było, kompozycje z tłem (nie gotowym), a teraz... Zwyczajnie mi szkoda.

      Usuń
    10. Moim zdaniem poziomu tu nie widać, ale na mentalle też. Tylko 1 osoba potrafi tam robić stylizacje i myślę, że każdy wie o kogo mi chodzi. Mi się zwyczajnie Piotrka stylizacje nie podobają i nie będę tego ukrywać. dziękuję, dobranoc

      Usuń
    11. Najlepiej tak od razu powiedzieć "Nie podoba mi się" zamiast "Buty nie pasują" czy "Torebka ci nie pasuje". ;)

      Usuń
    12. jest przekombinowane, po prostu. Nie dość, że sukienka sama w sobie mi się nie podoba to z tymi ozdobami we włosach jest gorzej

      Usuń
    13. "A twarz jest po prostu BRZYDKA. NIGDY MI SIĘ NIE PODOBAŁA." Aha, czyli każdy ma skopiować twoją twarz, bo ona jest wielce idealna
      http://runningtotheocean.files.wordpress.com/2012/08/genius-meme.png%3Fw%3D538%26h%3D414

      Usuń
    14. Dla mnie "nie ma żadnego poziomu" a "jest niższy niż Mentalle" to to samo. Tam też nie ma jakiegoś wysokiego poziomu, ale jest trochę lepiej niż tu.


      Wiktoria - ale ja tego nie powiedziałam, bo moja twarz też mi się rzadko podoba.

      Usuń
    15. A skąd mam wiedzieć, co POWIEDZIAŁAŚ skoro nigdy z tobą nie rozmawiałam?

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. Wow serio macie problemy:)
      Wydaje mi się, że takie blogi powstają po to, żeby pokazać SWÓJ GUST, STYL, SWOJE STYLIZACJE, a nie to co każdy :')
      Więc jeżeli taka twarz mu się podoba, to niech ma taką, to jego wybór:)

      Usuń
  3. Genialnie!, och jak ja choruje na tę sukienkę:P Fajna scenka wyszła. Umiesz to!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.