poniedziałek, 8 października 2012

I am Erin Silver


Sweter - Rio
Spodenki - Rio
Opaska - Special Ofter
Kopertówki - Bonjour Bizou, Voile
Bransoletka - Mortal Kiss
Szpilki - Just Cavalli Tribute

Nie mogę się doczekać nowego sezonu 90210, nie mogę się doczekać, kiedy znów zobaczę swoja ulubioną postać - Erin Silver! Jutro mam sprawdzian z lektury "Kamienie na szaniec", nie czytałem do końca, jakoś mnie nie ciągało do czytania. Jak zwykle, będę korzystać ze streszczenia. Jeszcze mam sprawdzian z matematyki, połowę umiem, to trzeba uczyć drugą połowę. A co do stylizacji, to chciałem wykorzystać ten boski sweter, który został kupiony w bazarku za 9 sd! Miałem problem z kopertówką, ale miałem pomysł, żeby jeszcze do tej czarnej kopertówki dołączyć białą torebeczkę z Voile i jakoś fajnie pasuje. ;)


8 komentarzy:

  1. kamienie na szaniec to najlepsza lektura. No i chłopcy z placu broni.. *-* a stylizacja całkiem normalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie. kamienie na szaniec to dobra książka, ale mnie zachęciła do przeczytania dopiero po omówieniu ;d

    stylizacja fajna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałem streszczenie, to mam ochotę znowu czytać książkę, ale jest na to za późno. Też będę przeczytać po omówieniu. :D

      Usuń
  3. Podsumowanie Internet :) jak ja
    haha
    sandały są piękne :D
    dobra kombinacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez te spodenki twoja doll kojarzy mi się z takim pulchnym pulpecikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki i torebka do wymiany i jest ok

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.