środa, 3 października 2012

A Model On The Catwalk Alexander McQueen


Sukienka by McQueen - Tingeling
Naszyjnik - Voile Holiday Botique
Kapelusz - Decades
Topy - Chanel Tribute, Kohl's
Spódnicy - Bonjour Bizou, Tingeling, noname
Buty - Tingeling. Jordache

Na początku chciałem podziękować Monice za wspaniałą sukienkę projektowaną przez mojego ulubionego projektanta mody Alexandra McQueen. Jestem zadowolony z mojej stylizacji, uwielbiam takie stroje. Czemu szkoła mi nie daje spokoju, tylko nawał nauki? Lektura Kamienie na szaniec na 9 października, sprawdzian z fizyki i z matematyki za tydzień, jeszcze sprawdzian z francuskiego za tydzień. Jutro spotkanie z bierzmowania, co jeszcze? Ah, w sobotę mam wycieczkę w góry, tam będzie ŚNIEG! <3 
Uwielbiam śniegi, wiem, jestem nienormalny, który teraz pragnie zimy! ♥

7 komentarzy:

  1. Czy ja wiem czy z powodu zimy jesteś nienormalny. Zima to moja ulubiona pora roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, jak piszę komuś "CHCĘ ZIMĘ", a oni do mnie "NO chyba pieprzysz?! o.O"

      Żółwik :D

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o moje zachowanie, to ja nie będe udawać miłego pyszczka, który będzie uważał, że wszystko jest w porządku, że wszystko jest genialnie. Każdy ma prawo do udzielania jakichś opinii. :)

      Usuń
    3. a czy ja coś piszę o twoich opiniach?

      Usuń

Wyraź śmiało swoją opinię.