poniedziałek, 18 listopada 2013

Japonia krajem kwitnącej wiśni ♥

(Wikuś, dziękuję Ci bardzo za ten screen! :*) 

Koszula - PPQ (jeden z najlepszych printów na Stardollu!) ♥
Spódnica - Special Offer
Pasek - Sonia Rykiel
Okulary - Special Offer
Kopertówka - DvF Tribute
Buty - Yves Saint Laurent Tribute

Stylizacja specjalnie przygotowana na konkurs, ale chciałem jeszcze pokazać na swoim blogu, no i teraz pokazuję! Jak skończyłem zrobić outfit to od razu mi się skojarzył z Japonią, gdzie robią anime, które uwielbiam oglądać! Ale ostatnio w ogóle nie mam czasu dla siebie, prawie codziennie mam sprawdziany z jakichś przedmiotów. Na przykład dzisiaj miałem 2 sprawdziany z historii i z geografii, jeszcze poprawiłem kartkówkę z matematyki (myślę, że będzie albo 4, albo 5). A za kilka godzin będę miał randkę z jakże niesamowitym przedmiotem jakim jest chemia... ;) 
Miłego wieczoru! :) 

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że się podoba c:

    A stylizacja cudowna.
    Ja mam podobnie, ciągłe sprawdziany, kartkówki doprowadzają do szału ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja świetna, aczkolwiek nienawidzę tych przeróbek, są takie tandetne...

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.