piątek, 1 listopada 2013

Happy Halloween


1. Sukienka - Archive, Narzutka - Archive, Top - Nicholas Kirkwood Tribute, Maska - Special Offer, Buty - Tingeling

2. Sukienka - Young Hollywood, Koronkowa sukienka - Rio, Kapelusz - Young Hollywood, Kopertówka - Bonjour Bizou, Buty - Young Hollywood

3. Sukienka - Voile Holiday Botique, Top - Archive, Spódnica - Tingeling, Ozdoba na głowę - Tingeling, Buty - Special Offer

Spóźniony halloween'owy post, ale najważniejsze, że jest! Wczoraj był Halloween, ale nie obchodziłem go ani w szkole, ani poza szkołą. W szkole mieliśmy Dzień Polski, gdzie każda klasa zaprezentowała wylosowane województwo. Fajny był ten konkurs. 
Na Stardollu to nieźle poszalałem ze stylizacjami. Cieszę się, że co jakiś czas mogłem pokazać coś nienormalnego! :) 
Co myślicie o moich mrrrrocznych outfitach? :D

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się szczególnie trzecia stylizacja, choć pozostałe też są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, co myślimy, ale napiszemy jeszcze raz: są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje są super, ale strasznie mi się znudziła Twoja twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale poszalales. . . . Taki mrok, ze nie wiem czy słońce zaświeci.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.