poniedziałek, 17 czerwca 2013

Fashion Week Project - Part 3

Koszulka - UNIQUE Project
Sukienka - Decades
Ozdoba - Voile Holiday Botique, Tingeling
Kokardka na sukience - Bonjour Bizou
Buty - Hot Buys Weekly
Ołmajgasz, ojajej, jak ja dawno nie dodałem żadnych postów, że aż szkoda gadać, ale z drugiej strony "odpocząłem" nieźle przez 18 dni. Dzięki temu mogłem poprawić lepsze oceny niż z ołówkiem, z czego jestem najbardziej zadowolony.Skupiałem się na stylizacjach na różne konkursy (MBB) czy artykule na CS. Dla tych, którzy chcą wygrać 50 sd, to zapraszam na konkurs na tym blogu. A jeśli chodzi o wyniki loterii,  to będą jutro. Dodatkowo wylosuję 100 sm dla 4 osób, którzy się dodali komentarz pod loterią.
Dobra, teraz przejdźmy do mojego outfitu z Fashion Weeku. Stworzyłem stylizację z myślą o pierwszym pokazie UNIQUE dzięki tej koszulki, która właśnie pochodzi z tej kolekcji. No i to jest mój pierwszy projekt autorstwa Joasi - JessssLove. Ten ciuch jest bardzo cudny, że można wykonać z nim na wiele sposobów. Ja postanowiłem połączyć z rozkloszowaną sukienką w dwóch kolorach: czerni i szarości. Przyznam, że wyszedł mi niezły efekt. 
Co u Was słychać? Za niedługo wakacje, cieszycie się z tego powodu? :) 


21 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie miałabym pomysły na tą koszulkę.... bardzo podoba mi się beret z ozdobą, genialny pomysł!
    Co do wakacji to mi się już zaczynają jutro, ale najpierw muszę poprawić Angol (sprawdzian z 4 czasów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzisiaj poprawiłem angielski z 4 na 5 i jestem w siódmym niebie. Mi jeszcze zostały historia i biologia :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja Piotrze ;DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej stylizacji świetnie wszystko do siebie pasuje, fajne połączenie sukienki z koszulką.
    W szkole nic nie poprawiałam, już mi się nie chce chodzić, ale jeszcze jutro wymyślili sprawdzian.
    Wakacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. tej koszulce * chyba.
    "że można wykonać z nim na wiele sposób" ? a nie na wiele sposobów?
    boże, co ty robisz w szkole na polskim..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja mam w dupie twoje komentarze? :) Gdybym jeszcze raz przeczytałbym, zwróciłbym uwagę na słowo "sposób".
      I zapamiętaj, że zdanie zaczynamy wielką literą. Ktoś się tutaj nie nauczył podstawowych tak jak ja mam problem z przypadkami ;)

      Usuń
    2. Ej no wyluzujcie, każdemu zdarzają się błędy, poza tym to tylko Stardoll...

      Usuń
    3. Nie musze Cię ruszać, zwracam Ci tylko uwagę skoro masz czelność mówić, że to ja pisać nie potrafię. Myślisz że zawsze każdemu chce się pisać z dużej litery? nie musisz się martwić o moje umiejętności języka polskiego, gdyż najlepiej uczę się właśnie z tego przedmiotu.

      I Patrycjo, nie będzie mi wytykała osoba że nie umiem pisać (jak jeszcze był barwny stardoll, skoro sama nie potrafi. ;)

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę, że jesteś najlepsza z j.polskiego, ale kogo to obchodzi? To tylko internet jak sama Patrycja napisała ;)
      A tak, dla twojej informacji, mam 90% pewność, że się dostanę do klasy humanistycznej.

      PS: Mam do Ciebie taką wielką prośbę, mogłabyś mi nie zaśmiecać bloga zbędnymi komentarzami? Dziękuję, do widzenia ;)

      Usuń
    5. Nie chcę być chamska, ale jak Ty sobie poradzisz na humanistycznym skoro takie błędy robisz? Chyba, że Ci w realu lepiej idzie to ok:)

      Usuń
    6. Human to nie tylko wypracowania i pisanie tekstów, ale też rozszerzona fonetyka i ortografia ;)

      Usuń
    7. @Nuoki

      Wiem o co Ci chodzi, ale w klasie humanistycznej nie jest tylko język polski, ale są również inne przedmioty np. historia ;)

      Usuń
    8. @miss_miley_van Doskonale o tym wiem, jednak sama nazwa kierunku o czymś świadczy.

      @Mr.Piotrek Po prostu się zapytałam. Mimo wszystko ja największą uwagę zwracałabym właśnie na polski bo to podstawa. A masz często problemy z pisownią. Może wraz z rozszerzeniem Ci to przejdzie. W każdym razie powodzenia:)

      Usuń
  5. Stylizacja niezła, a projekt jest świetny ;) Ja muszę jeszcze poprawić geografie ;/

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, długo nic nie dodawałeś ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, my z projektami nie potrafimy robic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka jest z 4 kolekcji, ale to taki szczegół ;D
    Stylizacja jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boooosze, no rzeczywiście, że jest z 4 kolekcji. Ta koszulka mnie myliła z kolorami, które królowały w 1 kolekcji UNIQUE. Dziękuję za poprawkę :D

      Usuń
  9. Stylizacja jest świetna *o*
    +nie przejmuj się hejterami ;* I tak jesteś zajebisty ;3

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.