czwartek, 30 maja 2013

Fashion Week Project - Part 2

Płaszcz - PPQ
Koszulka - Stardesign by oliwcia_paris
Spodnie - Archive
Kapelusz - Bonjour Bizou
Okulary - Special Offer
Pasek - DKNY
Torba - Archive
Buty - Stardoll and the City 
 
Kolejna stylizacja z zaprojektowaną koszulką. Tym razem projekt został zrobiony przez niesamowicie utalentowaną Oliwię, która zrobiła kolekcję w Fashion Week Unique. Była to limitowana edycja, która cieszyła się popularnością. Na szczęście, zdążyłem kupić to co ja chciałem i jestem z tego zadowolony. 
Pewnie większość z Was zauważyła mój wczorajszy artykuł o trendzie na Ciekawszym Stardollu. Dla niewiedzących zapraszam TUTAJ.
Dzisiejszy dzień był bardzo nudny, jedynie co robiłem to tylko rozwiązałem krzyżówkę z koroną i oglądałem anime, bo pogoda za oknami jest bardzo kiepska. A tak bardzo chcę jeździć na rowerze. Dobra, idę po pizzę i będę oglądać specjalny odcinek 90210! Dobranoc! :) 

16 komentarzy:

  1. Łaaaa *.* No ślicznie się prezentuje moja koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, nie będę hejtować, bosko jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, podoba mi się zwłaszcza kolorystyka, a ten projekt idealnie pasuje ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiedziałem, że ktoś napiszę o pizzie, ale nie spodziewałem się Ciebie! ♥

      Usuń
  6. Dobra była pizza?
    Stylizacja fajna, ale nie lubię tych spodni ;/

    missSandra546

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest genialna ;) Zakochałam się w tych spodniach *o*

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.