środa, 20 marca 2013

Snow, Snow Everywhere


Kurtka - Gucci Holiday Tribute
Kamizelka - Fallen Angel
Bluzki - Pretty n' Love, Basics 
Spodnie - StarDesign Fashion
Torba - Versus Tribute
Okulary - Special Offer 
Buty - Stylein
Ach, fajnie mieć dzisiaj wolne z powodu rekolekcji! Na rekolekcji jak zwykle nudno. Chociaż to jest lepsze niż męczenie się na lekcji, hah. Jutro mamy dzień Wiosny, a za oknami widzimy śnieg! Normalnie śnieg, śnieg wszędzie! Z tego powodu zrobiłem zimową stylizację z wykorzystaniem kamizelki HB! Ogólnie jestem zadowolony z połączeń kolorystycznych. No i życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, Kofiś! ;)
A teraz idę oglądać ostatni odcinek 3 sezonu Pretty Little Liars! ♥

9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie :D Ja oglądałam już PLL ale bez tłumaczenia i nic nie zrozumiałam heh... no może coś tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie :* I ładna stylka, widzę że masz przypływ chęci do pracy ♥ Kooocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, zazdroszczę futerka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Snow is fallen. All around me. sialalalala lalala.
    Nie lubie rurek ze satrdesign ciemnych kolorach, cienie są do bani.
    Ale stylka piękna i tylko dlatego wybaczę rurkom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfit jest świetny!
    Futro miałyśmy, ale sprzedałyśmy czy dałyśmy komuś w prezencie :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosecki, Kosecki Everywhere :>>

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.