środa, 13 marca 2013

Dress by McQueen and Boho Necklace

Sukienka by Alexander McQueen - Tingeling
Naszyjnik z piórami - Folk
Kopertówka - Voile
Naszyjnik - ELLE
Bransoletka - Special Offer
Buty - Lanvin Tribute
Na początek napiszę, że udało mi się znaleźć tą przepiękną sukienkę zainspirowaną twórzczością popularnego projektanta Alexandra McQueen'a za 8 sd! :3 Połączyłem ją z boskim naszyjnikiem z piórami, który znalazłem za 67 sd. Troszkę dużo, ale jednak było warto! :) Dobra, dobra. Ja lecę oglądać 2 nowe odcinki Pretty Little Liars oraz 90210! A no tak, zapomniałem o tym! DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA TYLE KOMENTARZY! Trochę ich przybyło, a to dla mnie wielka radość! :)

19 komentarzy:

  1. Błędy w tekście jak zwykle, ale stylizacja ładna XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaruś ma naprawdę piękną sukienkę :D
    Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. McQueen <3 Śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wisiorek upolowałam za 36sd chyba, od sampsonka ;3

    \a stylizacja całkiem ok. ale usta fuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że ja nie zaczepiam ciągle twojej twarzy ;)

      Usuń
  5. Nie mogę dalej uwierzyć że znalazłeś ją za 8 sd, jest boska <3. Ja już widziałam nowe odcinki PLL a 90210 nie ma jednego jeszcze przetłumaczonego :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zauważyłem właśnie, że jeszcze nie ma, a zawsze dali w środy ;/
      A ten nowy odcinek z PLL to normalnie BOSKI! :D

      Usuń
    2. Już jest przetłumaczony odcinek 90210, a PLL jest boski. Spencer wzięła tą bluzę od Mony, ale się teraz dzieje. Następny to będzie finał 3 sezonu, a potem 4 jej.

      Usuń
    3. A mi się wydaje, że Spencer dołączyła do A Teamu i wzięła Malcolma na ten festyn, a to może była jej pierwsza misja :c

      Usuń
    4. Ja tam jeszcze takiej schizy nie mam żeby snuć teorie spiskowe ale jest to możliwe. Trzeba poczekać na kolejny odcinek :)

      Usuń
  6. Tak, tak niezmiernie się cieszysz :D
    Stylka fajna, super połączyłeś z sukienką wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za 8sd? Ty masz zawsze szczęście, ja siedzę godzinami w sb i nic nie zanjduje --.--
    Stylizacja boska, poczułam lato :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie*.*
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała moje 2(!)blogi:)

    agata-zdzisiu.blogspot.com

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    Jeśli to zrobisz to ja zaobserwuję twój;*

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero teraz zobaczyłam misternie zrobioną torebkę :D super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, bardzo interesujące stylizacje. Trzeba przyznać że masz talent jak na chłopaka :)
    Przepraszam ze robię to w ten sposób, ale dopiero zaczynam blogowanie, mógłbys odwiedzić i poczytać moje wypociny?
    in-aqua-scribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj mi ta sukienkę! XD

    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  12. Na żywo z pewnością byłoby to z pewnością spektakularne!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.