wtorek, 4 grudnia 2012

Hello December!


Kapelusz - Bonjour Bizou
Sweter - Bonjour Bizou
Sukienka - It Girl
Zakolanówki - Limited Edition
Pasek - DvF Holiday Tribute
Torebka - Bonjour Bizou
Buty - Archive

 W końcu mamy ostatni miesiąc, czyli GRUDZIEŃ! Uwielbiam ten miesiąc. Uwielbiam świąteczne klimaty, uwielbiam świąteczny jarmark, uwielbiam śnieg, uwielbiam Wigilię!
Dzisiaj mieliśmy klasowe Mikołajki. Kupiłem mojej koleżance książkę kryminał i się ciesze, że jej się spodobała książka. A ja dostałem gazetę z płytą, na której są fajne gry! :D
Jeszcze mnie cieszą 2 piątki z kartkówki z biologi i z matematyki! 

3 komentarze:

  1. 1 obrazek fajny, ale stylizacja niezbyt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi stylizacja przypadła do gustu i to bardzo :3
    a na fryzurke czekam, i czekam... cieszę się chociaż, że rozpoczęłam 58 lvl xD

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  3. My też kochamy grudzień <3
    Mikołajki, urodziny, święta, śnieg i sylwester! :D
    Ale ta 5 z matmy na końcu to mnie załamała... haha.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.