wtorek, 27 listopada 2012

Always Hells


Opaska - Special Offer
Bejsbolówka - Limited Edition
Koszulka - Bonjour Bizou
Spodenki - PPQ
Pasek - Limited Edition
Kopertówka - Bonjour Bizou
Buty - Archive

Na początek chciałem napisać, że moja doll miała dzisiaj zabieg zmiany płci w Salonie Piękności. Nie wiem, czy na stale będzie dziewczyną. :D
Wszyscy doskonale wiedzą, że dzisiaj w Starplazie pojawiła się niespodziewanie nowa kolekcja Limited Edition i to o 10! o.O Na szczęście jak przyszedłem ze szkoły o 13, wszystkie ciuchy były nadal do kupienia. Kupiłem tylko 5 rzeczy: bejsbolówkę, szary sweter, torebkę w panterkę na ramię, kocie uszy i pasek w tygrysa. Wiem, że za mało kupiłem, ale i tak jestem zadowolony z zakupów. :)
Chciałem zrobić elegancką stylizację z luzem i tak jakoś mi wyszła Mi się podoba ;)

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ten rodzaj obuwia dla stylu :/ ale ogólnie dobrze *--*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczki w realnym życiu bym nie założyła... kojarzy mi się z HSM ;D
    Haha.
    Ale chłopcy... to co innego <3

    Anyway, nice outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ciekawie masz bo ja o 10 rano już miałam kupione LE. pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie! Zostań tak proszę haha, tworzysz o wiele lepsze stylizacje na kobiecie. Ta mi się bardzo podoba, kolory świetnie dobrane:)
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie podoba mi się kopertówka, ogólnie mi się podoba, kocham tą kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie Ci wyszła ta stylizacja!;)

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.