piątek, 5 września 2014

Sequins, sequins eveywhere

W poniedziałek było rozpoczęcie roku szkolnego i się bardzo ucieszyłem z tego powodu. Mogłem spotkać się z znajomymi z klasy. Teraz pierwszy tydzień szkoły za nami, a ja już mam zapowiedziany sprawdzian z matematyki na przyszły wtorek. Coś tam trochę umiem i tak gorzej wyjdzie na sprawdzianie. Kilka tygodni temu w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Young Hollywood i z tej dostawy kupiłem tylko srebrną sukienkę, którą widać na poniższym obrazku, czarne buty oraz wnętrze. Stylizację zrobiłem od razu po tym jak otrzymałem cudowny blazer za komentowanie na blogu ze stylizacjami. (dzięki Adam!). Dzisiaj mogliśmy zobaczyć nową kolekcję Strike a Pose. Moim zdaniem druga jest o niebo lepsza od pierwszej. Kupiłem 10 rzeczy za około 450 sd i jestem zadowolonym właścicielem dwóch oversizowych płaszczy! :) 
10 sd z poprzedniego posta otrzymują _E_L_I_Z_A_ i AleDeDziula. 
Po sd zgłaszajcie się do mnie w księdze gości. 
Blazer - ELLE, sukienka - Young Hollywood, kapelusz - Tingeling, rękawiczka - Limited Edition, torebka - Callie's Picks, buty - Tingeling

6 komentarzy:

Wyraź śmiało swoją opinię.