niedziela, 24 sierpnia 2014

Black & Pink

Jeszcze zostało nam tydzień wakacji. Z pierwszej strony cholernie nie mogę się doczekać, kiedy się zobaczę ze swoją klasą i z najlepszym kolegą z klasy, a z drugiej strony trochę będzie mi smutno, że nie będę miał dużo czasu na oglądanie seriali i anime oraz jazdę na rowerze. Stylizacje zrobiłem 2 tygodnie temu na imprezę, w której był konkurs na najlepszy outfit, no i ja wygrałem. Nic dziwnego, bo mnie też się podoba ten look, nawet jak w nim jest kolor różowy, to i tak jest świetny :D 
Jak pod tym postem będzie 10 komentarzy, wylosuję dwie osoby, które dostaną po 10 sd :) 
Kurtka - Voile, koszula - Young Hollywood, spodenki - Limited Edition, okulary - Barbie, torebka - Limited Edition, gladiatorki - Limited Edition

15 komentarzy:

  1. Świetny look! :D
    Ten ostatni tydzień warto jakoś zapełnić, trzeba go wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mimo, że nie lubię różowego ten look mi siębardzo spodobał :)

    Skinny_Umbrella

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kontrast czerń - róż. Stylizacja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, zazdroszczę torebki :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba! Zazdroszczę torebki i tej koszuli.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam już w Księdze Gości, że cudowna i nadal podtrzymuję swoje zdanie :>
    + cóż za skromność - "no i ja wygrałem. Nic dziwnego (...) i tak jest świetny"! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torebka i cała stylizacja jest tak właściwie fajna

    _E_L_I_Z_A_

    OdpowiedzUsuń
  8. kurka :D jedna z twoich lepszych, na prawdę świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, widziałam ją już kilka razy i tak mi zapadła w pamięć, że jak słyszę "jaruś" to już widzę tę stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystaj ten tydzień jak najlepiej *wbijaj na Żabkę, może na Paprocany* :D

      Usuń
    2. Gdy teraz o tym myślę, to w lipcu ani w sierpniu nigdy nie byłem na Paprocanach o.O

      Usuń
  10. super stylizacja :D śliczna torebka :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  11. My nigdy nie cieszymy się z roku szkolnego, ze znajomymi spotkać się można gdzie indziej :)
    Stylka fajna, ale twarz coś dziwnie wygląda z ową szminką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja :) genialne połączenie, a co do szkoły to mam podobne odczucia, ale i tak chyba wolę wakacje :D AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.