piątek, 11 kwietnia 2014

Cherry Lady


 Bluzka - Archive
Spodnie - Archive
Ozdoba z wiśniami - Pretty n' Love 
Kopertówka - Decades
Buty - Velvet Orchid
Nie mam ochoty na rozpisywanie, więc dzisiaj będzie króciutko. Jak w szkole? Fajnie, ale z matematyką jest coraz gorzej. Jak tam moje hobby? Niedawno zacząłem oglądać polską Brzydulę, dzisiaj będę oglądał najnowsze odcinki Star-Crossed i 2 Broke Girls. Jak na Stardollu i na blogach? Fajnie, ale gorzej z moim portfelem. Dzisiaj pojawiła się nowa kolekcja, a ja kupiłem tylko 2 ciuchy. Jak będę miał troszkę sd, to może się skuszę na jakąś jedną rzecz. Powyższy outfit wykonałem tydzień temu, miałem wielką ochotę na zrobienie burgundowo-czarną stylizację i jakoś mi się podoba. Miałem się nie rozpisywać, a chyba to zrobiłem. Trudno. Co tam u Was słychać? :D 

9 komentarzy:

  1. podoba mi się, to dziwne. ale ta siateczka jest niepotrzebna.
    z matmą.. ah, z matmą zawsze jets fajnie. u nas wymaga się 1,76 zeby zdać, nie mam pojecia jak to zrobię.:D a na LE tez oczywiscie nie zdazylam,bo po co :o nigdy nie zdążam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, u mnie też matma daje w kość. Ostatnio urwałam się z niej z koleżanką XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam tej siateczki, reszta śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co dawałeś tą siatkę? Brzydka xDD Ale spodnie świetne i bluzkę muszę kiedyś od Ciebie pożyczyć x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wiśnie są trochę przerażające, jakby one miały Jarusie zjeść a nie Jarusia je :D Świetne połączenie kolorów, cudowne spodnie, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. SZCZERZE.
    Stylizacja należy do niszowych.
    Jest przeciętna, nie ma w niej tego czegoś.
    Może to za sprawą użycia tylko pięciu rzeczy.
    Sama nie wiem. Nie tego się po Tobie spodziewałam (to nie tak, że mam się za lepszą od Ciebie, nie mam się, ale od Ciebie oczekuje się więcej niż ode mnie).
    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.