piątek, 20 grudnia 2013

I'm free!


Płaszcz - Milionaire Manson 
Koszula - Nelly.com
Spódniczka - Limited Edition
Kokardka - Royalty
Torebka - Callie's Picks 
Buty - Valentino Tribute 

Bardzo się cieszę, że mamy w końcu 12 dni wolnych i odpoczynku, choć z drugiej strony jest mi trochę smutno, że nie będę mógł widzieć się z klasą przez prawie 2 tygodnie. Za bardzo polubiłem swoją klasę. Dzisiaj mieliśmy wigilię klasową, było nieźle. Dostałem paczkę kosmetyków jak większość chłopaków, nic dziwnego. :D Za niedługo święta, tylko ciekawe, czy będzie wtedy śnieg... Wątpię. No i brakuje świątecznej atmosfery. Nie jest dobrze. Dostaliście jakieś fajne prezenty? Gdzie spędzicie Wigilię? :D 

7 komentarzy:

  1. Dostałam śliczny naszyjnik z otwieranym zegarkiem ;)
    Stylizacja jest ładna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam bluzkę z wilkiem i specjalną bluzkę do robienia koka <3
    Stylizacja ładna, w świetnej kolorystyce ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem spoko, ale usta mi tu nie pasują troszkę.
    Ja tam dostałam jakieś słodycze, ale babcia dała mi TROSZKĘ kasy i były dziś fajne zakupy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylka, jesteś świetny... wiesz o tym, nie? :D

    Idź Ty!
    Za klasą tęsknić? O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to :> Lubię ten mejkap
    He

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.