poniedziałek, 27 maja 2013

Fashion Week Project - Part 1



 Płaszcz - Fallen Angel
Bluzka - Unique Project
Spódnica - PPQ
Pasek - Limited Edition
Kopertówka - Givenchy Tribute
Bransoletka - Make Your Mark
Buty - Bonjour Bizou  
Fashion Week Project polega na tym, że przez cały tydzień będę dodawał stylizacje z projektami znanych osób. Dlaczego wpadłem na taki pomysł? Ponieważ, jak widzę jakieś wspaniałe dzieła na ubraniach, to od razu kupuję, a jakoś nie umiem tak "normalnie" założyć tego projektu na doll.
 A mam dużo wspaniałych projektów i dlatego postanowiłem, że w tym tygodniu będą i wyłącznie outfity z projektami. Na pierwszy ogień idzie mój ulubiony projekt z UNIQUE Daily, którego wygrałem w loterii na blogu Stardoll For Poland, za co bardzo dziękuję JessssLove! ♥
A jutro pojawi się mini loteria, więc warto przyjść jutro na tego blogaska! ;) 



10 komentarzy:

  1. I z czego mam się tu śmiać? ;D
    Stylizacja jest ładna, a pomysł z tym tygodniem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia tak pięknie pokazują detale że sama nie mogę wyjść z podziwu ! <3 to zaszczyt <3

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Ta stylizacja wygląda świetnie, a włosy przełamują te szarości! :)
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń

  4. Świetna stylizacja i do tego ta twarz ;p
    Muszę przyznać, że wpadłeś na genialny pomysł :)

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten projekt jest świetny, to że Joasia jest świetną projektantką wiem już od dawna :D
    B. ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a projekty JessssLove są wspaniałe ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna...Uwielbiam twoje stylizacje:)

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;3 Podoba mi się jak wszystkie Twoje stylizacje ;]

    cheschire.CAT

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.