czwartek, 14 lutego 2013

Valentine's Day

Kurtka - Evil Panda
Sukienka - Special Offer
Koszulki - Basics
Opaska - Special Offer
Torebka - DKNY
Skarpetki - Killah
Buty - Antidote

Dzisiaj wypadają Walentynki. A ja na świecie jestem Fooooorever Alone, ale na Stardoll można uczcić to święto. A czemu nie? :D Przygotowałem dziewczęcą stylizację z pazurem. Lubię taki styl! :)
 dla Oliwci, Jagody, Zosi, Asi i Oli, Anity, Karoliny, Wiktorii, Weroniki, Lili, Klaudii, Dominiki oraz czytelników blogaska Hariboho! :)

PS: Post miał być w czwartek, ale źle zaplanowałem posta, więc daję teraz walentynkową stylizację. :)




6 komentarzy:

  1. Ojej jest serduszko i sliczna stylka! Tak jak obiecales ;) Dzieki krejzolu, od nas dostales poduszke, haha ;*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :) Masz też ode mnie serduszko ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ♥, odwdzięczam się - łap! *rzuca ♥* Jak widać, aż taki Forever Alone to ty nie jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo! Dziękuję za pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.