niedziela, 24 lutego 2013

Cat With Ray-Bans

 Sweter z kotem - Special Offer ♥
Koszulka - Bonjour Bizou, Basics
Spodnie - Killah
Kopertówka - Young Hollywood
Ray-bany - Spectacular
Jazzówki - Basics
BARDZO, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za tyle obserwatorów, ile ma mój blog Hariboho, czyli 202 obs!  To naprawdę dla mnie wielki sukces, żeby zdobyć tyle ludków przez 2 lata! :) Chciałbym widzieć pod każdym kilkanaście komentarzy, ale to chyba nie jest możliwe. Każdy komentarz czy szczera opinia sprawia mi radość i mogę w tym poprawić! :) 
Dobra, dobra. Teraz coś innego! MOJE FERIE ZA NIEDŁUGO SIĘ KOŃCZĄ! A DOKŁADNIE ZOSTAŁY KILKA GODZIN :C Trzeba to jakoś uczcić ten ostatni dzień! Taa, taa, będę uczcić w nauce i w oglądaniu kilka odcinków 2 Broke Girls i do... spania :c
W piątek miałem naprawdę bardzo fajny dzień! Dziękuję Ci bardzo, Kofi! :3
A co do stylizacji to "AWWWWWWWWWW *.*". W końcu mam ten upragniony sweter z kociakiem! Jest naprawdę boski! Jak zobaczyłem go w prezencie za logowanie to pędziłem z nim do wykonania stroju! :)


11 komentarzy:

Wyraź śmiało swoją opinię.