środa, 9 stycznia 2013

Jaruś dzisiaj obchodzi swoje 3 urodziny na Stardollu! Część 1

9 stycznia 2013, czyli dzisiaj Jaruś obchodzi swoją 3 rocznicę bycia na Stardollu!  Ten czas strasznie  szybko przeleciał, że nawet pamiętam pierwszy kolor ściany w głównym pokoju (czerwony) :D. Przez te trzy lata poznałem świetnych przyjaciół (Wiktorię, Jagodę, Monikę, Olę, Kasię, Alicję, Oliwię, bliźniaczki Asię i Olę, Anitę, Gosię, Lilę, Magdę, Karolinę, Patryka, Patrycję, Zosię, Weronikę, Zuzię, Zosię, Dominikę i wiele innych znajomych) i wrogów ;). Dziękuję Wam bardzo! :D Na początku założenia konta miałem zamiar mieć 8000 sp, żeby zdobyć piękną fryzurkę i udało mi się! :D A teraz pokażę zdjęcia, które zostały zrobione przez ten czas. Zobaczycie, jak Jaruś zaczął przygodę na Stardollu i jak zaczął pięknie/brzydko zmieniać. Na razie dzisiaj podaję zdjęcie z roku 2010, a za godzinę będzie kolejny post ze zdjęciami z 2011r ;) No to zapraszam do oglądania i śmiania się ze mną! :D

rok 2010

Pierwszy wygląd Jarusia! :D

Wtedy miałem pierwszy SuperStar ;D

Jaruś ciągle się imprezował  i imprezował, hah :D

Pierwsze Hot Buysy  :D

Metamorfoza wykonana przez moją koleżankę.

Chyba pierwszy makijaż wykonany przeze mnie :D

Z Olą ;)

Rudy Jaruś :3 Pierwszy raz Jaruś został NCG Georgii :D 

Pierwszy ciuch z kolekcji LE :D

Coco Chanel :D

I jak Wam się podobały moje ekhm zdjęcia? :D


8 komentarzy:

  1. Ale Jaruś był dziunią! :D
    gratuluję, już 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdjęcie od tyło było z dnia zostania NCG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, że bylam emo o.o. Haha i ciągle imprezowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jakąś jeszcze Zosię poznałeś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Co ja napisałam? O.o
      Ej, ja nie wiem co piszę! :D

      Btw. taka dżiunia jak to dziewczyny napisały! :D

      Usuń

Wyraź śmiało swoją opinię.