niedziela, 27 stycznia 2013

Colorful Owl

 Płaszcz - Philosophy
Koszulka - Killah
Spódnica - Basics
Torebka - Gucci Holiday Tribute
Okulary - Special Offer
Buty - LE
Huhuhu, dawno mnie tutaj nie było :D U mnie dużo rzeczy się działało np. dużo nauki, przygotowania do egzaminu, wybieranie liceum, do którego chcę chodzić, poprawki z matematyki, zmiany planu lekcji, decydowanie się z klasą, czy my chcemy komers czy 3-dniową wycieczkę, wyjazdy na uniwersytety (na wykłady). A poza szkołą zacząłem oglądać anime (Dzięki Lila, przez ciebie zaraziłem -.-). Nie mogę się doczekać ferii zimowych, dopiero będę mieć 11 lutego (może mi się uda uniknąć głupich Walentynek w szkole! *.*). Mam nadzieje, że w tym czasie będzie dużo śniegu jak teraz! :)
Już dawno miałem zrobić stylizację z tą boską koszulką, a nie miałem weny. Jak przyszła nowa kolekcja Tress Up, to dzięki kokowi przyszła do mnie wena :) Połączyłem ze spódniczką, dodałem  piękną torebkę za 12 sd i buty, które znalazłem w bazarku za 17 sd :)


5 komentarzy:

  1. już chciałam pisać, że ładna sukienka, a później czytam, że to bluzka + spódnica/

    stylizacja cudo *_*

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie stylizacje,nie są skomplikowane a dają mi takiego banana na twarzy:D Te buty mnie urzekły raz że są LE a dwa to ich niebotycznie niska cena 17 sd,nic dodać nic ująć. Kocham,kocham kocham tą stylizacje,ah ty zawsze zasypujesz świetnymi stylizacjami ♥
    Zapraszam do mnie ,ja tez prowadzę bloga ze stylizacjami.http://minimalism-stardoll.blogspot.com/ . Może coś ci się spodoba :)Pozdrawiam Martha ps.O bosh ja tez tych walentynek chcę uniknąć,chyba 14 zrobię sobie wagary ^^

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.