piątek, 21 grudnia 2012

Soon Christmas

Blazer - PPQ
Koszulka - Bonjour Bizou
Legginsy - Voile
Naszyjnik - It Girls
Torebka - DvF Holiday Tribute
Buty - Archive

Od dzisiaj mamy wolne dni, a za niedługo święta!  W czasie świąt ma byś śnieg, bo inaczej nie będzie czuć świąt ;)
W szkole mam wystawione oceny OŁÓWKIEM (na szczęście! :D), jestem bardzo zadowolony z oceny zachowania, geografii i fizyki. Przetrwałem dzisiejszy koniec świata, jakiż to cud! ;]
Jutro świąteczny szoping, świąteczne ubieranie się choinki, pójście do kina i takie tam plany! *.*
W bazarku znalazłem piękną koszulkę z Bonjour Bizou. Po kupowaniu tej boskiej koszulki zrobiłem od razu stylizację z nią. Nie umiałem znaleźć odpowiednich butów, ale mam nadzieję, że te buty mogą być. ;)
Wyniki mini loterii: _Jaga_ i szecherezada5.
Gratulacje ;)

16 komentarzy:

  1. No bjutiful :D ej, też przeżyłam koniec świata o; O em gie normalnie. ;D xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja:) Rzeczywiście śliczna bluzka. Ale myśl nad tym co piszesz lub myśl co piszesz, bo większość zdań jest masakrycznie złożona, mimo że z chęcią czytam posty to ten razi mnie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim zdaniem piszesz już lepiej, znalazłam trzy błędy, no może max z 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jprdl, chcesz mi powiedzieć że zabrałeś mi ją? -.-
    napisałam w komentarzu chwilę po dodaniu a Ty ją niby masz?
    pss.. żałosne. jeszcze okropna stylizacja. x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, kochana gwiazdeczko. Nie wściekaj się :* Napisałaś, że mam brzydką stylizację, to pewka pod wpływem wściekłości :*

      Usuń
    2. I wiedź, że ja byłem pierwszy. Napisałem w jej kg, a nie pod postem ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tynka - ty masz niby 16 lat, a zachowujesz się jak jakiś rozwydrzony gówniarz, który sobie znalazł "ofiarę" w grze dla dzieci i musi po niej jeździć.
      Jak ja się cieszę, że już jakiś rok temu odeszłam ze stardolla, bo widzę, że tu ludzie cofają się w rozwoju..

      Usuń
  6. Matko Pegaz, jaki ty masz brzydki nagłówek ;_; Autor się nie postarał :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz będą hejty przez ciebie, kochana :*

      Usuń
    2. I dobrze :* Bo widzisz.. Jak ja myślę o panie R., to w życiu Ci ładnego nagłówka nie zrobię <3

      Usuń
  7. Nie ma to jak dobry trolling :D

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.