wtorek, 11 grudnia 2012

Sequin Darkness


Kurtka - Fallen Angel
Sukienka - noname
Rajstopy - Archive, noname
Kopertówka - Decades
Okulary - noname
Buty - DKNY

Heloł, heloł. Miałem zamiar wykonać stylizację z kolorem bordo. To znalazłem piękną sukienkę, połączyłem ją z ciekawą kurtką. Niedawno kupiłem te wymarzone but z DKNY w bazarku za 52 sd. Troszkę drogo, ale chciałem mieć je jak najszybciej ;)
Już nigdy, nigdy nie będę kupować lays'a o smaku Piekielne Wasabi. Uwielbiam ostre smaki, ale ten mi w ogóle nie smakuje. Wolę zdecydowanie Ostre Chilli ;) Dobra, dobra, koniec pisania! Idę się uczyć troszkę j,polskiego na jutrzejszy próbny egzamin... 


8 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :)
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tą sukienkę :3

      Usuń
    2. Proszę :* ALe i tak brzydka stylcia. Umiesz 100x ładniejsze

      Usuń
  3. kurtka, rajstopy i buty - mogłoby coś wyjść, ale sukienka mi tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedzialam ze te ciuchy mozna sprzedawać. a stylizacja okropna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Wasabi są niedobre.A, co do stylizacjo to średnia...

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.