czwartek, 15 listopada 2012

Maroon Boy


Marynarka - Mis XV
Koszulka - Versus Tribute
Spodnie - StarDesign  by Kaccunia
Bandana - Rio
Futro - Gucci Tribute
Lenonki - Beastly
Buty - Mis XV

Jeju, strasznie mi się podobają obie wersje stylizacji ze spodniami z krzyżami od Kaccuni. Są bardzo świetne. Nie wiedziałem, że futro, które znalazłem niedawno za 13 sd będzie tak idealnie pasować do tych spodni tak samo jak bandana. :)
Plany na dzisiejszy wieczór: spotkanie z bierzmowania, zakupy, robienie babeczek i oglądanie 90210 (jak zwykle) :D


10 komentarzy:

  1. Na prawdę nie wiem co w tej stylizacji jest takiego ładnego, oświećcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba jedynie góra. tzn koszula,marynarka,poduszki na ramieniach. reszta ssie i jest do dupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałbym wersję bez bandany i bez szala, oraz z czarną koszulą - nie przejrzystą. Po za tym jest ok nawet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Wolałabym wersję bez bandany i bez szala, oraz z czarną koszulą - nie przejrzystą''.. i dol inny ''mi sie podoba jedynie góra. tzn marynarka,poduszki na ramieniach. reszta ssie i jest do dupy''

      To na tyle z ''mojej'' strony :)

      Usuń

Wyraź śmiało swoją opinię.