środa, 24 października 2012

I'am A Photographer


Kurtka - Jean Paul Gaultier Tribute
Koszulka - Mr.
Spodnie - Fallen Angel
Czapka - Mortall Kiss
Lenonki - Bonjour Bizou
Torba - noname
Aparat - Front Row
Buty - Mr.

Omomomomomomomomm *.*
Przed chwilą skończyłem oglądać halloweenowy odcinek Pretty Little Liars! To bardzo świetny odcinek, jakiego widziałem w tym serialu. Dużo przerażającej akcji,  mało wspomnień za życia Alison, ale mogliśmy się dowiedzieć więcej o niej. Na pewno jeszcze raz obejrzę tego odcinka! :3
A wy oglądaliście? Co myślicie o halloweenowym odcinku? A co myślicie o mojej stylizacji? :D


11 komentarzy:

  1. ta dziwna odmiana wyrazów jest specjalna? ;d
    stylizacja świetna.
    a nowy odcinek PLL jest... boże, zakochałam się ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, nad notką i odmianą się załamałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tu, to jest chyba najgorsza stylizacja - duży dekolt, skórzana kurtka z szerokimi ale krótkimi rękawami i ni spodnie ni legginsy, ale mimo wszystko poprzednie są ładne

      Usuń
  3. Ciekawe wykorzystanie aparatu. Język się łamie przy Twojej odmianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o język to wiem, że mam z tym problem. Dzięki za komentarz. ;D

      Usuń
  4. odcinek fajny, zresztą jak każdy, a stylizacja słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yea, nie mogę się doczekać, kiedy się dowiem, kto próbował zabić moją ulubioną, ukochaną bohaterkę, Arię :>

      Usuń
    2. Stawiam na Monę, albo na Noela

      Usuń
  5. Stylizacja nie należy do Twoich najlepszych jeśli mam być szczera to wolałam stylizacje na dziewczynie ale to oczywiście Twój wybór. Oj język kaleczysz.. Może zastanów się nad tym żeby ktoś pomagał Ci w tym, ewentualnie poprawiał te błędy a będzie o wiele przyjemniej się czytało:)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.