piątek, 19 października 2012

I Want Holiday


Kapelusz - Bonjour Bizou
Futro - Limited Edition
Sukienka - Bonjour Bizou
Torebka - Givenchy Tribute
Zakolanówki - Evil Panda
Buty - DKNY

Dziękuję bardzo Asi i Oli za te wymarzone buty DKNY! ♥
Z dzisiejszej lekcji matematyki jestem mega zadowolony. Wstając z ławki myślałem, że będę miał przechlapane i dostanę 1, a tu taka niespodzianka, i to bardzo fajna niespodzianka. Strzelałem jak potrafiłem i słyszałem zdanie od matematyczki "No ładnie, dostaniesz 4"! :D Chcę święta, chce zimę! :c

2 komentarze:

  1. Ojej.
    Jakie to urocze <3

    Wiesz... buty dla Cb na urodziny zawsze spoko!
    Haha.

    Fajna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka ni cholery pasuje.
    + mogles dac jeszcze nude rajty.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.